James Bond Nederland

"Recapping 007" Mijn persoonlijke Bond video reviews!

Home Forums Films Algemeen "Recapping 007" Mijn persoonlijke Bond video reviews!

Dit onderwerp bevat 9 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar The 00 Files 1 maand, 2 weken geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    DutchBondFan
    DutchBondFan
    Bijdrager

Hallo iedereen!
    Mijn naam is Jeroen, ik ben 26 jaar en al jaren lang een diehard James Bond fan in de breedste zin van het woord! 🙂

Op YouTube sta ik bekend onder de naam “DutchBondFan”, momenteel is mijn kanaal uitgegroeid tot een van de bekendere Bond kanalen binnen de bescheiden James Bond YouTube community.
    Het is geweldig om te zien dat jamesbond.nl vandaag gelanceerd is! En wat ziet het er goed uit! Ik ben een member op het AJB007 forum, maar als het hier een beetje gaat lopen voorspel ik hier nu al een gezellige tijd! Ik help maar gelijk met het bijdragen en daarmee het starten van een onderwerp! (Hopende dat dit okee is!)
    Inmiddels alweer meer dan een jaar geleden heb ik mijn persoonlijke James Bond video reviews gelanceerd; een serie van afleveringen die ik “Recapping 007” genoemd heb! Om gelijk maar een stuk van mezelf te laten zien en mijn passie voor Bond over te brengen aan mede fans, wil ik graag mijn afleveringen met jullie delen!

Op chronologische volgorde wordt er in iedere aflevering een Bond film volledig geanalyseerd en gerecenseerd, gecombineerd met mijn eigen stijl en een dosis humor. Elke aflevering is rondom de 25 minuten lang en is Engelstalig gesproken!

Dit zijn de afleveringen die ik tot nu toe gemaakt heb:

Afspeellijst Recapping 007

Recapping 007 #1 – Dr. No
    Recapping 007 #2 – From Russia With Love
    Recapping 007 #3 – Goldfinger
    Recapping 007 #4 – Thunderball
    Recapping 007 #5 – You Only Live Twice
    Recapping 007 #6 – On Her Majesty’s Secret Service
    Recapping 007 #7 – Diamonds Are Forever
    Recapping 007 #8 – Live And Let Die
    Recapping 007 #9 – The Man With The Golden Gun
    Recapping 007 #10 – The Spy Who Loved Me
    Recapping 007 #11 – Moonraker
    Recapping 007 #12 – For Your Eyes Only
    Recapping 007 #13 – Octopussy
    Recapping 007 #13B – Never Say Never Again
    Recapping 007 #14 – A View To A Kill
    Recapping 007 #15 – The Living Daylights

Laat me weten wat jullie van mijn reviews vinden!

Groeten Jeroen

Joey Verseput
    Sleutelbeheerder

Welkom op ons forum Jeroen!

Tof dat je video’s maakt over James Bond, zeker een mooie toevoeging voor de community.

DutchBondFan
    DutchBondFan
    Bijdrager

Bedankt Joey! Ik ben erg benieuwd hoe dit forum zal gaan uitgroeien 🙂 – Het is leuk om er ook een Nederlands forum bij te hebben!

(Een technisch vraagje, hoe kan ik een afbeelding uploaden in mijn profiel? Het is ongetwijfeld een voor de hand liggende optie, maar ik kan nergens de knop vinden!)

Jorrit van der Valk
    Jorrit van der Valk
    Sleutelbeheerder

Jeroen, Welkom! Wat heb jij een prachtig YouTube kanaal! Ik heb even naar een video van je gekeken en het enthousiasme druipt ervan af. Heel gaaf! Ik kijk uit naar meer reviews.

Je kan je afbeelding wijzigen als je op je accountnaam klikt. Deze staat tussen de knoppen Nieuw Topic en Recente Reacties. En de zoekfunctie. Kies in je profiel voor bewerken en scroll naar beneden. Daar kan je je avatar wijzigen. Succes!

DutchBondFan
    DutchBondFan
    Bijdrager

Fijn dat ze goed bevallen Jorrit! Ik steek een hoop tijd in die videos, maar gelukkig zijn ze al enigszins aangeslagen!

Is het trouwens mogelijk dat je met de forumrol “participant” (nog) geen avatar kunt instellen? Ik heb je instructies namelijk opgevolgd, maar onderin mijn profiel bij het menu bewerken heb ik enkel de opties voor het bewerken van mijn naam, contactinformatie, over mezelf en account. Nergens een optie om mijn avatar aan te passen. Op zich geen ramp natuurlijk, maar ik zie meer forumleden die ook participant zijn en geen avatar hebben.

Hoe dan ook, nogmaals bedankt! Ik begin deze maand aan de aflevering van Licence to Kill (En dat is overigens mijn favoriete Bond film!)

Jorrit van der Valk
    Jorrit van der Valk
    Sleutelbeheerder

Het aanpassen van je Avatar lukt bij mij wel (Helemaal onderin het bewerken scherm). Komt misschien doordat mijn rol anders is. Ik heb bij onze webmaster gecheckt of het voor Participanten mogelijk is hun Avatar te wijzigen. Daar kom ik op terug.

License To Kill, is ook 1 van mijn favorieten. Ik houd wel van dat rauwe, harde en pittige wat Timothy in deze film laat zien!

D. Janssen
    Bijdrager

@dutchbondfan Goed werk die video’s! Net als met JamesBondRadio volg ik ook jouw video’s op Youtube. Daarnaast hoop ik ook dat er deze website een succes wordt. Dat kan helaas wel enige tijd gaan duren voordat alle mensen de weg naar jamesbond.nl hebben gevonden.

DutchBondFan
    DutchBondFan
    Bijdrager

@Jorrit Zo te zien is het jullie gelukt om de optie toe te voegen aan normale participanten, nice!

@Dion Bedankt! Goed om te zien dat sommige gebruikers hier al bekend waren met mijn video’s!

Voor diegene die er in geintresseerd zijn: inmiddels heb ik mijn Licence to Kill review toegevoegd.
    Aflevering 16

Ook mijn GoldenEye aflevering is klaar, maar die staat nog niet openbaar. (Mijn Patreon supporters krijgen altijd het privilege om de aflevering 2 weken eerder exclusief te kunnen bekijken, vandaar) Deze is op 24 januari ook beschikbaar!

Jeroen is een supertoffe Bond-fan ;-). Ik kan het weten. Heb nu bijna alle video’s gezien (t/m “Octopussy”). Veel humor altijd met @dutchbondfan

The 00 Files
    Bijdrager

Inmiddels bij Skyfall aanbeland zijn je reviews nog steeds erg leuk, een beetje minder PC in deze tijden is best verfrissend 🙂

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Nieuwe Topics

Recente Reacties